Dlhodobé skúsenosti od roku 1990


Som drevoBALU a vyrábam doplnky z dreva - drevotriesky.
Vždy ma poteší, 

keď sa mi podarí splniť Vašu predstavu __

Moja história získavania skúsenosti práce s drevom - drevotrieskou siaha do obdobia spoločenských zmien v roku 1989 - 1990. V tom čase bol veľký problém oficiálne si nechať vyrobiť akýkoľvek výrobok z dreva či drevotriesky. Tak som sa pustil do práce s drevo-výrobkami na zákazku. Postupne som dokupoval stroje, obohacoval vedomosti v oblasti kvality spracovania dreva - drevotriesky. Príchodom trendu drevených EUROOKIEN ma neminul ani tento a tak som rozšíril svoje výrobné kapacity. Inovoval som strojové vybavenie a v tom čase som už viedol firmu s 5 zamestnancami. Vyrábali sme eurookná a interiérové dvere vo vysokej kvalite. Po absolvovaní množstva výstav pre byt, dom a stavbu som so svojou firmou úspešne napredoval. Následne sa dostavilo v mojom osobnom živote a zdraví turbulentné obdobie a tak som sa na istý čas prestal venovať práci s drevom. Ale nakoľko vedomosti, chuť a elán sa nestrácajú, venujem sa drevarine znova a som potešený, keď sa mi podarí naplniť spokojnosť zákazníka a jeho predstavu o drevenom doplnku - výrobku.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

drevoBALU Košice, blog výrobkov, aktualít a noviniek.

Ako bude prebiehať naša spolupráca?